وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90J5456FX

ماشین لباسشویی WW90J5456FX رنگ نوک مدادی یکی از محصولات 2020 سامسونگ است که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد. ظرفیت این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم است و از دور چرخش 1400 دور در دقیقه برخوردار میباشد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90J5456FX مجهز به موتور اینورتر دیجیتال است که با تولید صدای کم و مصرف کم انرژی، این محصول را در رتبه انرژی +++A قرار میدهد. برخورداری از فناوری Eco Bubble یا حباب ساز در ماشین لباسشویی 2020 سامسونگ WW90J5456FX باعث میشود مواد شوینده به سرعت در لباس نفوذ کند و با شستشوی سریعتر به کاهش مصرف انرژی کمک فراوانی میکند. WW90J5456FX سامسونگ مجهز به فناوری Bubble Soak میباشد. این فناوری با لکه زدایی عمیق و قوی به از بین بردن لکه ها از روی لباس کمک میکند. ماشین لباسشویی Samsung WW90J5456FX با قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند و سیستم عیب یابی خودکار راه حل های آسانی را برای رفع مشکل دستگاه در اختیارتان قرار میدهد.

یخچال فریزر سامسونگ RR39-RZ32

یخچال فریزر RR39-RZ32 یکی از یخچال فریزرهای دوقلوی شرکت سامسونگ است که شامل یک یخچال و یک فریزر قرینه در کنار یکدیگر میباشد. یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RR39-RZ32 به کمک جریان هوای چندگانه و موتور اینورتر دیجیتال به ماندگاری مواد غذایی در مدت زمان طولانی تر کمک میکند. این یخچال فریزر کم مصرف است و از رده بندی انرژی A+ برخوردار میباشد. قفسه های بزرگ و قابل تنظیم که در داخل و درب این یخچال فریزر قرار گرفته است قابلیت ذخیره مواد غذایی با اندازه و حجم بالا را امکان پذیر میکند. چراغ های LED کم مصرف در یخچال فریزر سامسونگ RR39-RZ32 باعث میشود تمام نقاط روشن شده و مواددغذایی کاملا دیده شوند. با اتصال Wifi و نصب برنامه SmartThings روی تلفن همراه میتوانید از طریق تلفن همراه هوشمند به RR39-RZ32 سامسونگ متصل شده و به تنظیمات یخچال فریزر خود بپردازید.

کولر گازی جنرال شکار GNRR-30GR

کولر گازی جنرال شکار GNRR-30GR دارای ظرفیت 30000 می باشد. این کولر گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است. بر خلاف مدل های قبلی کولر گازی 30000 جنرال شکار GNRR-30GR AA دارای گاز R410 می باشد و سرمایش بیشتری را تولید می کند. گاز R410 باعث می شود تا طور عمر موتور افزایش پیدا کرده و انرژی کمتری نیز مصرف شود. کولر گازی General Shkar GNRR-30GR AA دارای کمپرسور روتاری و تک پنل می باشد. اسپلیت دیواری جنرال شکار GNRR-30GR طرح لبخند می باشد.

ساندبار سامسونگ HW-R450

ساندبار HW-R450 یکی از ساندبارهای سامسونگ است که از امکانات و کیفیت صدای خوبی برخوردار است. سیستم صوتی 2.1 کاناله این ساندبار و قدرت خروجی 200 وات در کنار تکنولوژی های پیشرفته ای مانند Dolby Digital و DTS صدایی شفاف و فراگیر را به گوش میرساند. ساندبار سامسونگ R450 با ساب ووفر قدرتمند بیس خوبی را ایجاد میکند و هنگام تماشای فیلم و بازی در کنار حالت Game Mode از صدای فوق العاده آن شگفت زده خواهید شد. HW-R450 سامسونگ با پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث به صورت بی سیم به تلویزیون و تلفن همراه هوشمند متصل شده و میتوانید فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را با صدای شفاف و فراگیر گوش دهید. پشتیبانی از برنامه Remote Audio و نصب آن روی تلفن همراه هوشمند این امکان را فراهم میکند تا از راه دور به تنظیمات ساندبار HW-R450 سامسونگ بپردازید و لیست مورد علاقه موسیقی خود را پخش کنید.

آبمیوه گیری فکر PREMIUM PRO

آبمیوه گیری PREMIUM PRO از جنس استیل ضد زنگ یکی از محصولات فکر می باشد. آبمیوه گیری فکر PREMIUM PRO دارای ظرفیت 1 لیتر آبمیوه و 3.5 لیتر تفاله برخوردار است. جنس بدنه این آبمیوه گیری استیل ضد زنگ است و کیفیت بسیار خوبی دارد. آبمیوه گیری Fakir PREMIUM PRO دارای کلید ایمنی و عملکرد توربو می باشد. آبمیوه گیری استیل فکر مدل PREMIUM PRO دارای دو درجه سرعت قابل تنظیم است. این آبمیوه گیری دارای یک فیلتر بزرگ از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. همچنین پایه های آن ضد لغزش بوده و هنگام کار عملکرد آرامی دارد. آب میوه گیری فکر PREMIUM PRO از توان 800 وات برخوردار است.