وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون ال‌جی 55UJ752V

 

تلویزیون ال ای دی فورکی ال جی مدل UJ752V از تلویزیون های 55 اینچ جدید است که در سال 2017 توسط شرکت ال جی معرفی و عرضه گردیده است. تلویزیون ال جی مدل UJ752 دارای مشخصات چشمگیری چون کیفیت تصویر 4K، مجهز به گیرنده ی تلویزیون دیجیتال، صدای واضح با خروجی 20 وات، کنترل جادویی، سیستم عامل WebOS 3.5 می باشد.

 

تلویزیون LED ال جی مدل UJ670V سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی 4K ال جی سری UJ670V از محصولات 2017 و با کیفیت شرکت ال جی است. یکی از جالب‌ترین امکانات تلویزیون فورکی ال جی مدل UJ670V، سیستم‌عامل WebOS 3.5 است. می‌توانید از طریق پورت LAN یا اتصال ب WIFI، به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت، به جست‌وجو بپردازید. همچنین به‌واسطه‌ی پورت‌های USB می‌توانید فلش‌ یا هارد خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های شخصی‌تان را به صفحه‌نمایش 49 اینچ آن انتقال دهید. همه این خصوصیات در تلویزیون ال جی مدل UJ670 لحظاتی شاد و سرگرم کننده را به ارمغان می آورد.

تلویزیون LED ال جی مدل UJ630V سایز 55 اینچ

برای تلویزیون ال جی 55 اینچ UJ630V کیفیت تصویر 4K در نظر گرفته شده است که با رزولوشن 3840x2160 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 طراحی شده است. در قسمت پشت این تلویزیون55 اینچ 2017 ال جی 2 عدد پورت USB، سه عدد پورت HDMI در نظر گرفته شده، دیگر درگاه های این محصول کامپوننت، کامپوزیت، خروجی هدفون، اپتیکال و RF می باشد. از خصوصیات صوتی تلویزیون ال جی می توان به قدرت صدای 20 واتی، افکت صدای همه جانبه و صدایی فراگیر اشاره نمود. UJ630V تلویزیونی هوشمند است که برایش سیستم‌عامل WebOS 3.5 در نظر گرفته شده است و این ویژگی باعث می‌شود بتوانید با اتصال تلویزیون به شبکه در اینترنت جست‌وجو کنید یا به صورت آنلاین فیلم ببینید و از قابلیت های این تلویزیون هوشمند بهره مند گردید. 

فروش تلویزیون ویژه جام جهانی در دی جی بانه

تماشای بهتر رویدادهای بزرگ ورزشی از جمله المپیک و جام جهانی فوتبال یکی از اصلی ترین بهانه های خرید یا به روزرسانی تلویزیون خانه محسوب می شود. در این سال ها تلویزیون ها اما تغییرات بسیاری به خود دیده اند و دیگر تنها وسیله نمایش تصاویر نیستند.قصد داریم که بهترین تلویزیون ها از برندهای مختلف را برای تماشای فوتبال به شما معرفی کنیم. تا بتوانید بهترین تجربه را از تماشای فوتبال داشته باشید