وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون سامسونگ 49NU7300

تلویزیون سامسونگ 49NU7300 یکی از تلویزیون های جدید سامسونگ است. از برجسته ترین خصوصیات این تلویزیون برخورداری از طراحی خمیده شکل آن است. با نگاه کلی به این تلویزیون سامسونگ قاب باریک، اندازه نمایشگر آن و همچنین میزان انحنایش به چشم میخورند، که هر کدام از این خصوصیات میتوانند دال بر این باشند، که به دل کاربر بنشینند. تلویزیون سامسونگ 49NU7300 برای مساحت ها و سالن های متوسط مناسب است و می تواند تصاویری با کیفیت را در تمام فاصله ها به نمایش بگذارد.


ماشین لباسشویی بوش WAYH8741

لباسشویی بوش WAYH8741 یکی از خوش طرح ترین محصولات این کمپانی بوده که همراه با دیزاین زیبایش می توانید آن را در هر جایی از آشپزخانه قرار دهید. این مدل لباسشویی همراه با ظرفیت 8 کیلویی آن می تواند از پس شستشوی لباس های خانواده های پر جمعیت به راحتی بر بیاید. درام لباسشویی بوش در هر دقیقه 1400 دور می چرخد که در پایان کار شاهد لباس هایی کاملاً تمیز و آراسته خواهید بود.

ماشین لباسشویی بوش WAT2846XME

ماشین لباسشویی بوش، مدل WAT2846XME با ظرفیت 8 کیلوگرم از محصولات باکیفیت شرکت بوش است این محصول با داشتن رتبه انرژی +++A موجب 30% مصرف انرژی کمتر می شود. بدنه جدید ضد لرزش این محصول باعث سکوت و سکون بیشتر می شود. محل ریختن پودر و مواد شوینده در سمت دیگر پنل جلویی است که با کشیدن باز شده و در دسترس قرار میگیرد. سهولت استفاده با وجود نمایشگر LED بزرگ و امکان انتخاب برنامه ها ممکن شده است. یکی دیگر از ویژگیهای کاربردی این دستگاه در نظر گرفتن قفل کودک برای آن است تا دیگر نگران امنیت فرزند خود نباشید.

تلویزیون سامسونگ 75NU7100

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل NU7100 محصولی سامسونگ است که برای کاربران معمولی با سالن متوسط و نسبتاً بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت 75اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید. سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرهای تلویزیون 7100 سامسونگدرمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند . 75NU7100 سامسونگ تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل تایزن، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

تلویزیون سامسونگ 65NU7100

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل NU7100 محصولی سامسونگ است که برای کاربران معمولی با سالن متوسط و نسبتاً بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت 65اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید. سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرهای تلویزیون 7100 سامسونگدرمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند . 65NU7100 سامسونگ تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل تایزن، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.