وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون ایکس ویژن 43XK570

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XK570 سایز 43 اینچ یکی از محصولات Xvision می باشد. کیفیت تصویر تلویزیون XK570 فول اچ دی است و تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد. کیفیت صدای تلویزیون ایکس ویژن XK570 متوسط است و بلندگوهای آن به طور کلی از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشند.

جارو شارژی بوش BBH21630R

جاروشارژی بوش مناسب افرادی دانست که قابلیت حمل جاروهای شارژی را همراه با قدرت و توان مکش جاروهای معمولی در یک وسیله می‌خواهند. جارو شارژی BBH21630R از دو بخش اصلی تشکیل شده است. قسمت اصلی جارو بوش مدل BBH21630R از نظر فرم شبیه به یک جارو شارژی معمولی اما با ابعادی نسبتا بزرگ‌تر است، این بخش را می‌توان به طور جداگانه استفاده نمود و از داشتن جارو شارژی ای پرقدرت لذت برد. دومین بخش از این مجموعه دسته ای بلند است که می‌توان با سوار نمودن جارو شارژی روی آن جارویی با قابلیت جارو نمودن راحت زمین و سطوح دیگر را داشت، در واقع می‌توان گفت وقتی جارو شارژی را روی این دسته سوار می‌نمایید صاحب جارویی خواهید شد که می‌تواند کار جاروهای معمولی را برای شما انجام دهد.برای شارژ کامل جارو شارژی BBH21630R بوش باید 12 تا 16 ساعت به آن زمان بدهید. در حالت شارژ کامل این دستگاه می‌تواند در حدود 36 دقیقه شارژدهی کند.

ساند بار ال جی SH3B

ساند بار ال جی مدل SH3B یکی از محصولات شرکت LG می باشد. بلندگوهای ساند بار SH3B دو کاناله هستند و در مجموع توان خروجی 300 وات را دارند. ساند بار SH3B دارای یک ساب ووفر با قدرت 200 وات می باشد. کیفیت صدای تولید شده آن به لطف استفاده از تکنولوژی های Dolby Digital و DTS بسیار شفاف است. برای اتصال بیسیم به دستگاه های دیگر ال جی از بلوتوث نسخه 4 در ساند بار SH3B خود استفاده نموده است. ساند بار SH3B ال جی همچنین دارای ورودی های جک 3.5 و اپتیکال می باشد.

تلویزیون ال‌جی 43UJ634V

تلویزیون هوشمند ال جی مدل UJ634V با سیستم عامل WebOS 3.5 و بهره گیری از فناوری های به روز صوت و تصویر از جمله افکت صوتی چند کاناله،فناوری HDR، دانش کنترل نور و... و همچنین طراحی زیبا گزینه ای مناسب برای استفاده در منازل و ... می باشد.علاوه بر این قیمت UJ634 مناسب بوده و با قیمتی پایین تلویزیونی با کیفیت خواهید داشت. لازم به ذکر است خروجی صدای این تلویزیون فورکی ال جی برابر با 20 وات می باشد.