وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

ساندویچ ساز فکر GRACE

ساندویچ ساز فکر GRACE با توان 1800 وات یکی از محصولات چند منظوره فکر است که در مدت زمان کم قابلیت گریل و سرخ کردن مواد غذایی را دارد. درب ساندویچ ساز چندکاره فکر GRACE به صورت 180 درجه باز میشود و در صورت زیاد بودن مواد غذایی هر دو صفحه آن قابل استفاده است. جنس کف ساندویچ ساز مشکی Fakir GRACE نچسب است، مواد غذایی به کف آن نمیچسبد و شستشوی آن بسیار راحت میشود. فکر GRACE به کمک درب قفل شونده از ریختن مواد غذایی به بیرون از ساندویچ ساز جلوگیری میکند. GRACE فکر با قابلیت تنظیم دما امکان انتخاب دما برای مواد غذایی مختلف را فراهم میکند.

تلویزیون سامسونگ 50RU7170

تلویزیون RU7170 یکی از تلویزیون های سری 7 و 2019 سامسونگ است که با طراحی باریک با هر فضایی قابل هماهنگی است. همچنین علاوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ RU7170 مجهز به ریموت کنترل است و شما از راه دور میتوانید از طریق کنترل و یا دستیار صوتی برنامه های تلویزیون خود را مدیریت کنید. تلویزیون هوشمند Samsung RU7170 از سیستم عامل Smart Hub که نسخه سبک تری نسبت به اندروید است پشتیبانی کرده و از امکانات هوشمند بسیاری مانند اتصال به اینترنت، وب گردی، دستیار صوتی برخوردار است. پخش صدای تلویزیون سامسونگ 50RU7170 با توان 20 وات و همچنین تکنولوژی Dolby Digital بسیار عالی بوده و صدایی واضح را بدون نویز از بلندگوی صوتی دو کاناله خود پخش میکند. RU7170 سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی و تکنولوژی های تصویر، تصاویر را واقعی تر و با کیفیت فوق العاده ای نمایش میدهد و حس غوطه ور شدن در فیلم و بازی را احساس خواهید کرد.

سیستم صوتی حرفه ای شارپ GX-BT9HX

سیستم صوتی GX-BT9HX از محصولات شارپ است که با توان 100 وات پخش و انتقال صدا را به خوبی انجام میدهد. سیستم صوتی شارپ GX-BT9HX به کمک اتصال بی سیم بلوتوث و قابلیت اتصال NFC و پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS نوسقی تلفن همراه را با کیفیت خوبی پخش میکند. این اسپیکر مجهز به پورت USB است و با اتصال یک فلش مموری به آن میتوانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و از صدای پرقدرت آن لذت ببرید.سیستم صوتی حرفه ای Sharp GX-BT9HX به کمک تکنولوژی X-Bass صدایی رسا با کیفیت فوق العاده پخش میکند.

تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون Q70R یکی از تلویزیون های سری 7 سامسونگ است که با طراحی شیک و قاب باریک با هر فضا و دکوری قابل هماهنگی است و علاوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد. با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70R که مجهز به صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K است حس غوطه ور شدن در فیلم و بازی را حس خواهید کرد. تلویزیون هوشمند Samsung Q70R از امکانات هوشمند بسیاری مانند اتصال به اینترنت، دسترسی به مرورگر وب، دستیار صوتی ، قابلیت نصب بازی و ... برخوردار است. پخش صدای تلویزیون سامسونگ 55Q70R با توان 40 وات و همچنین تکنولوژی Dolby Digital بسیار عالی بوده و صدایی واضح را بدون نویز از دو بلندگوی صوتی خود پخش میکند. Q70R سامسونگ مجهز به حالت Ambient Mode است این حالت وقتی که تلویزیون خاموش باشد، تصاویر زیبایی را پخش می کند و تلویزیون را تبدیل به قاب عکس می کند.

سیستم صوتی حرفه ای شارپ PS-920

سیستم صوتی PS-920 از محصولات شارپ است که مجهز به بلندگوی پرقدرت با توان خروجی 150 وات میباشد. دسته قابل حمل و باتری قابل شارژ سیستم صوتی شارپ PS-920 آن را به یک سیستم صوتی حرفه ای و قابل حمل تبدیل میکند و به راحتی در هر جایی قابل استفاده است. سیستم صوتی حرفه ای Sharp PS-920 دارای ال ای دی چشمک زن برای پخش نور است. از این چراغ های LED به عنوان رقص نور استفاده میشود. با بلوتوث شارپ PS-920 که از نسخه 4.2 نیز پشتیبانی میکند میتوانید به صورت بی سیم به دستگاه وصل شده و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. همچنین این سیستم صوتی از پورت USB پشتیبانی میکند و قابلیت شارژ از طریق USB با ولتاژ 1 آمپر را دارد.