وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون شارپ 49cug8052e

کیفیت تصویر پخش شده از تلویزیون ال ای دی شارپ مدل CUG8052E سایز 49 اینچ 4K می باشد. در کنار قابلیت‌های مناسب تصویری، تلویزیون 49CUG8052E مجهز به دو بلندگوی 10 واتی است و در مجموع قادر است 20 وات صدا تولید کند. همچنین، وجود یک گیرنده دیجیتال داخلی در این تلویزیون 49 اینچ شارپ باعث شده تا کاربران از خرید یک دستگاه مجزا معاف شوند. همچنین CUG8052 دارای پورت USB و درگاه HDMI است که می توانید با استفاده از آن فایل‌های خود را از تلویزیون پخش کنید. همچنین این تلویزیون هوشمند شارپ از اتصال بی سیم و AquOS بهر مند است

جارو برقی کارچر WD3 پریمیوم

جارو برقی کارچر مدل WD3 پریمیوم یا به انگلیسی WD 3 Premium یکی از محصولات شرکت آلمانی Karcher می باشد. کیفیت و عملکرد عالی این محصول مدیون برند کارچر می باشد. بدنه جارو برقی کارچر مدل WD 3 پریمیوم از جنس استیک ضد زنگ می باشد. مخزن جارو برقی WD3 بزرگ است و حدودا 17 لیتر می باشد بنابراین شما می توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران پر شدن مخزن جارو برقی باشید. قدرت موتور جارو برقی WD 3 پریمیوم 1000 وات می باشد و قدرت مکش خوبی دارد. نازک مخصوص تمیز کردن کف زمین دو نوع است و شما می توانید زمین خیس و زمین خشک را به راحتی تمیز نمایید. همچنین جارو برقی کارچر مدل دابلیو دی 3 معروف به جارو برقی آب و خاک نیز می باشد. مصرف برق در جارو برقی کارچر WD3 بسیار پایین است و از تکنولوژی جدیدی برای مکش استفاده می کند

تلویزیون شارپ UA6800X

کیفیت تصویر پخش شده در تلویزیون شارپ مدل UA6800X بصورت 4K می باشد. 60UA6800X هوشمند بوده و دارای سیستم عامل اندروید می باشد. در تلویزیون مدل UA6800X پورت USB و HDMI تعبیه شده است.

تلویزیون سامسونگ 55MU8000

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل MU8000 با صفحه نمایش 55 اینچ از محصولات با کیفیت سامسونگ با کیفیت تصویر 4K است. تلویزیون 55MU8000 دارای گیرنده دیجیتال و مرورگر وب و امکانات جذاب دیگر می باشد. این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ درگاه های مورد نیاز کاربر از جمله HDMI، USB، اپتیکال و ... را دارد.

سیستم صوتی حرفه ای سونی MHC-V81D

سیستم صوتی هایفای سونی مدل MHC-V81D برای جشن ها و مهمانی های کوچک مناسب می باشد. این سیستم صوتی در مجموع از 8 بلندگوی داخلی و یک ساب ووفر قدرمند داخلی تشکیل شده است که صدایی فراگیر و شفاف تولید می کنند. سیستم صوتی MHC-V81D سونی دارای بلوتوث و NFC بوده که به شما اجازه می دهد به صورت بی سیم به پخش موسیقی از طریق گوشی هوشمند بپردازید. سیستم صوتی سونی MHC-V81D قابلیت پخش موسیقی از انواع CD و DVD را دارد. همچنین شما می توانید از طریق USB موسیقی مورد نظر خود را پخش نمایید. سیستم صوتی سونی V81D دارای دستگیره و چرخ نیز می باشد تا به راحتی بتوانید آن را حمل و نقل نمایید. سونی در سیتسم صوتی MHC-V81D خود از سیستم رقص نور 360 درجه استفاده نموده است که جشن های شما را جذاب تر می کند. سیستم کنترلی موسیقی در سیستم صوتی سونی MHC-V81D از امکانات فوق العاده ای برخوردار است و شما را تبدیل به یک دی جی واقعی می کند. شما می توانید از طریق ژست های حرکتی و امکاناتی مانند حالت Taiko و جلوه های صوتی مختلف آهنگ ها را مدیریت و کنترل نمایید.