وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

قیمت تلویزیون ال ای دی سونی

یکی از جدید ترین تلویزیون های شرکت سوتی تلویزیون سونی مدل W650D می باشد.تلویزیون ال ای دی مدل W650D سایز 48 اینچ یکی از محصولات خوب شرکت SONY است.از ویژگی های این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم. با وای فای داخلی تلویزیون ال ای دی سونی سری W650D سرگرمی های مورد علاقه تان را بیشتر بیابید و صفحه گوشی خود را روی تلویزیون منعکس کنید، به راحتی عکس هایتان را به اشتراک گذاشته و از کیفیت FULL HD تلویزیون W650 لذت ببرید. برخی از ویژگی های این تلویزیون در این پست ذکر شده اند. برای مشاهده سایر ویژگی ها می توانید به سایت دی جی بانه مراجعه کنید. هم چنین قیمت تلویزیون سونی مدل W650D در دی جی بانه به روز است. برای خرید تلویزیون W650D با قیمت مناسب به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید تلویزیون سونی می توانید به سایت دی جی بانه مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در دی جی بانه تماس بگیرید.

فروش تلویزیون فورکی ال جی

خرید تلویزیون از بانه خریدی بسیار مشکل است و باید همه ویژگی های تلویزیون را به خوبی بررسی کنیم. تلویزیون UH750V فورکی ال جی انتخابی عالی برای خانواده ها در اتاق نشیمن می باشد.این تلویزیون دارای ویژگی های خوب و نمایش تصویر بسیار عالی است. از مشخصات جذاب UH750V می توان به صرفه جویی هوشمند در انرژی، تاریکی موضعی، زاویه دید عریض و غیره اشاره کرد. در تلویزیون UH750V از یک الگوریتم پردازش رنگ سه بعدی استفاده شده است و همینطور کیفیت تصویر 4K داریم که به کمک آن ها می توان یک تصویر بی نظیر را برای بیننده فراهم کرد، به این معنی که ال جی ، تمامی سعیش را در ارائه ی طیف رنگ طبیعی و سایه های مخصوص تصویر و تصویری با کیفیت کرده است.
قیمت تلویزیون ال جی UH750V در سایت دی جی بانه به روز می باشد. شما میتوانید برای خرید تلویزیون UH750V از سایت دی جی بانه اقدام نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید تلویزیون می توانید با کارشناسان ما در دی جی بانه تماس بگیرید.

خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

خرید ماشین لباسشویی یکی از واجبات هر خانه و هتل و ... است. ماشین لباسشویی بوش با داشتن ویژگی های مناسب یکی از انتخاب های خوب شما خواهد بود. برخی از ویژگی های این محصول در ادامه آمده است و شما عزیزان نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی سفید بوش مدل WAW32560GC جزو محصولات شرکت Bosch آلمان می باشد که یکی از ویژگی های مهم آن استفاده از شستشوی سریع 15 و 30 دقیقه ای است. ماشین لباسشویی WAW32560GC بوش همچنین دارای دکمه تاخیر در شروع شستشو می باشد که می توانید آن را تا 24 ساعت تنظیم نمایید. شرکت بوش از تکنولوژی های ActiveWater، AntiStain و AntiVibration
در ماشین لباسشویی WAW32560GC خود استفاده نموده است. اگر لباسی برای شستشو جا مانده است ماشین لباسشویی WAW32560GC به شما این امکان را می دهد که برنامه شستشوی قعلی را متوقف کنید تا بتوانید درب ماشین لباسشویی را باز کنید و لباس مورد نظر را اضافه نمایید.

در صورتی که هرگونه سوال در زمینه خرید ماشین لباسشویی دارید می توانید با کارشناسان دی جی بانه تماس بگیرید.

خرید تلویزیون SUHD ال جی 49 اینچ

خرید تلویزیون SUHD ال جی 49 اینچ

برای داشتن تصویری عالی و با کیفیت خرید تلویزیون SUHD ال جی به شما پیشنهاد می شود. این تلویزیون 49 اینچکه به تازگی وارد بازار ایران شده است فروش بسیار بالایی داشته است. در ادامه برخی از ویژگی های این تلویزیون LED را مشاهده خواهید کرد. در ادامه برای شما لینکی قرار داده ایم که در صورت تمایل به مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت دی جی بانه شوید.

خرید تلویزیون ال جی SJ800V

تلویزیون SUHD ال جی مدل SJ800V تولید 2017 ال جی است. تلوزیون sj800v پیشرفته‌ترین فناوری رنگ تا به امروز را دارند و به فناوری نانو سل مجهز هستند.. SJ800V دارای گیرنده‌ی ‌دیجیتال داخلی با تیونر DVB-T2 است که باعث می‌شود بتوانید تمامی شبکه‌های صداوسیما را تنها با اتصال یک عدد آنتن دریافت کنید. سیستم صوتی تلوزیون ال جی مدل SJ800 تولید شده توسط harman/kardon به واسطه ی دو بلندگوی 10 واتی، درمجموع 20 وات صدا تولید میکند.65SJ800V یک تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل WebOS 3.5 مجهز شده است و با اتصال به اینترنت در این تلویزیون ال جی از طریق Wi-Fi یا پورت LAN می‌توانید از امکانات متنوع این تلویزیون هوشمند بهره مند شوید. در SJ800V ال جی تمامی درگاه های مورد نیاز مانند USB, HDMI, LANو... تعیبه شده است.

تلویزیون 65 اینچ ال جی

خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی

یکی از جدید ترین تلویزیون های ال جی که به بازار ایران عرضه شد  تلویزیون B6V ال جی با صفحه 65 اینچ است که بازار را به خوبی در دست گرفته است. امکانات این تلویزیون واقعا بی نظیر است و با داشتن صفحه نمایش بزرگ آن میتوانید تصاویر را بهتر لمس کنید. برخی از ویژگی های این تلویزیون در ادامه آمده است. میتوانید در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.

خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی

کمپانی LG تلویزیون OLED B6V با سایز 65 اینچ عرضه نموده که با قابلیت پخش تصاویر Ultra HD کیفیت چشمگیری را برایتان به ارمغان آورده است. B6V با تکنولوژی نوردهی مجزای هر پیکسل، تجربه کنتراست بی نهایت و سیاهی مطلق را با کیفیت 4K به شما می دهد. B6V دارای آخرین نسل از پلتفرم های هوشمند تلویزیون ال جی WEB OS 3.0 است. همچنین اتصال HDMI و USB را دارا می باشد. در تلویزیون OLED مدل B6V با استفاده از WIFI میتوانید به اینترنت متصل شوید.