وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون شارپ 50UA6500X

تلویزیون ال ای دی شارپ مدل UA6500X سایز 50 اینچ  تصویر مناسبی را با کیفیت 4K ارائه می‌کند. شما درگاه USB و ورودی HDMI را در تلویزیون شارپ 50UA6500X خواهید داشت. تلویزیون UA6500 مجهز به تکنولوژی WIFI و LAN بوده و هوشمند است.


مایکروویو سامسونگ ME6124ST

مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST یکی از محصولات شرکت سامسونگ می باشد. سینی داخلی مایکروویو samsung بزرگ است و اندازه آن 345 میلیمتر می باشد که به شما اجازه می دهد مواد خوراکی بیشتری را در آن جا دهید. جنس داخل ME6124 از سرامیک است که به راحتی قابل تمیز کردن است. همچنین نمایشگر این ماکروویو سامسونگ از نوع LED است و پنل تنظیمات کاملی را برای کنترل نوع پخت و پز و زمانبندی لازم در اختیارتان قرار می دهد.

یخچال و فریزر ال‌جی X247

یخچال فریزر INSTAVIEW نقره ای ال جی مدل GC-X247 محصولی از شرکت ال جی است و در گروه یخچال های ساید بای ساید الجی قرار می گیرد. یخچال نقره ای ال جی مدل GC-X247 دارای 3 کشو و 4 طبقه در قسمت یخچال و همینطور 2 طبقه و 4 کشو در فریزر است. به کمک قابلیت InstaView Door-in-Door می‌توانید با زدن دو ضربه روی پنل شیشه‌ای یخچال، فضای داخلی آن را ببینید. این ویژگی جذاب و هوشمندانه باعث شده نیازی به بازکردن درِ یخچال نباشد و از اتلاف انرژی و سرمای داخلی دستگاه جلوگیری شود. علاوه بر این x247 از کمپرسور اینورتر خطی استفاده میکند که باعث کاهش مصرف انرژی می گردد.

تلویزیون ال‌جی 49UJ634V

تلویزیون هوشمند UHD ال جی سری UJ634V با سیستم عامل WebOS 3.5 و بهره گیری از فناوری های به روز صوت و تصویر و همچنین طراحی زیبا گزینه ای مناسب برای استفاده در منازل و ... می باشد.علاوه بر این قیمت UJ634 مناسب بوده و با قیمتی پایین تلویزیونی با کیفیت خواهید داشت.

سیستم صوتی حرفه ای سونی MHC-V71D

سیستم صوتی سونی مدل MHC-V71D مخصوص جشن ها و مهمانی ها می باشد. رقص نور 360 درحه به همراه امکاناتی مانند ژست های کنترلی و افکت های صوتی و حالت Taiko شما را به یک دی جی واقعی تبدیل می کند. کیفیت صدای تولید شده توسط سیستم صوتی MHC-V71D بسیار شفاف و فراگیر است. سونی از آخرین تکنولوژی های صونی مانند دالبی دیجیتال و DSEE برای بهبود کیفیت صدا بهره می برد. شما می توانید با استفاده از بلوتوث و NFC به صورت بی سیم به سیستم صوتی سونی MHC-V71D متصل شده و موسیقی خود را پخش نمایید. همچنین یک اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند برای کنترل و مدیریت این سیستم صوتی در نظر گرفته شده است. سیستم صوتی سونی V71D دارای دستگیره و چرخ است تا به راحتی قابل حمل و نقل باشد. شما می توانید از طریق CD و DVD و همچنین USB موسیقی خود را پخش نمایید. سونی در سیستم صوتی V71D خود از کارائوکه پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید در جمع های دوستانه خود لحظات شاد و مفرحی را ایجاد کنید.