وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی جی بانه | فروش , قیمت و خرید تلویزیون سونی , سامسونگ ,ال جی , کولر گازی و لوازم خانگی از بانه

تلویزیون سونی 55X7000G

تلویزیون X7000G یکی از تلویزیون های 2019 سونی با سایز 55 اینچ می باشد. تلویزیون سونی X7000G از کیفیت تصویر 4K برخوردار است. تلویزیون 4K سونی X7000G به کمک تکنولوژی HDR و فرمت های HDR10 و HLG تصاویر بسیار واقعی تولید می کند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی 4K X-Reality PRO رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد تا شما شاهد تصاویر بسیار با کیفیتی باشید. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع LED است. تلویزیون ال ای دی سونی X7000G به کمک تکنولوژی های TRILUMINOS و Live Colour رنگ های بسیار طبیعی تولید می کند. کیفیت صدای تلویزیون Sony X7000G بسیار خوب است و صدای فراگیر و شفافی را تولید می کند. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. تلویزیون هوشمند سونی 55X7000G دارای سیستم عامل لینوکس است و امکانات خوبی دارد.


سیستم صوتی حرفه ای ال جی XBOOM OM4560

سیستم صوتی XBOOM OM4560 یکی از سیستم های صوتی حرفه ای شرکت ال جی است که دارای طراحی خاص و شیک است تا این محصول را به راحتی در هرمکانی قرار دهید و از کارایی آن نهایت لذت را ببرید. سیستم صوتی حرفه ای الجی OM4560 با تکنولوژی ها مختلف صدا و قدرت صدای 220 وات صدایی قوی و با کیفیت را از بلندگوهای صوتی به صورت همه جانبه پخش میکند. سیستم صوتی مشکی LG XBOOM OM4560 مجهز به پخش نور است که حس مهمانی و رقص نور را در زمان روشن بودن به وجود می آورد. ال جی XBOOM OM4560 از قابلیت اشتراک گذاری بلوتوث، AUX و ... پشتیبانی میکند و پس از اتصال میتوانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و از صدای پرقدرت آن لذت ببرید.

سیستم صوتی سونی GTK-PG10

سیستم صوتی GTK-PG10 یکی از سیستم های صوتی حرفه ای شرکت سونی است که ضدآب بوده و در صورت باز بودن پنل مجهز به جای لیوان و نوشیدنی روی آن است همچنین با تعبیه جای دست در دو طرف آن به راحتی قابل جا به جا شدن است. سیستم صوتی حرفه ای سونی PG10 با قابلیت شارژ شدن این امکان را فراهم میکند که در صورت قطعی برق یا استفاده آن در محیط بیرون از خانه به راحتی تا 13 ساعت از سیستم صوتی استفاده شود. سیستم صوتی مشکی Sony GTK-PG10 با بلوتوث به حداکثر 3 دستگاه متصل میشود و تمام آهنگ های دلخواه شما را با کیفیت بالا پخش میکند. پنل های سونی GTK-PG10 در صورت بسته بودن صدا را به طور مستقیم و از جلو و در صورت باز بودن پنل صدا را از اطراف نیز پخش میکنند. PG10 سونی مجهز به پورت USB و پخش آهنگ و شارژ دستگاه های دیگر از طریق درگاه USB به طور همزمان میباشد.

جارو برقی فکر DARKY OKO

جاروبرقی DARKY OKO یکی از جاروبرقی های با کیفیت فکر است که از یک طراحی زیبا و کاملا مدرن برخوردار است. جاروبرقی ایستاده فکر DARKY OKO قابل استفاده به صورت دستی و یا با نازل به صورت عصایی است و با چرخش استاندارد سر برای تمیز کردن سطوح بسیار مناسب است. فکر DARKY OKO با قدرت مکش 220 وات و مخزن یک لیتری به راحتی زباله و گرد و خاک را جذب کرده و محیط را تمیز میکند. جاروبرقی قرمز Fakir DARKY OKO با صدای 89 دسی بل جز جاروبرقی های تقریبا کم صدای فکر به شمار میرود. DARKY OKO فکر دارای شعاع کارکرد 7 متر است که به راحتی میتوان ازآن برای تمیز کردن محیط استفاده کرد.

تلویزیون ال جی 55UM7100

تلویزیون UM7100 یکی از تلویزیون های با کیفیت 2019 ال جی است. تلویزیون 55 اینچ ال جی UM7100 با کیفیت تصویر 4K UHD و تکنولوژی های تصویر مختلفی که دارد تصاویر را با کیفیت بالا و واضح نمایش میدهد و قابلیت پخش تصاویر به صورت 360 درجه را نیز دارد. تلویزیون هوشمند الجی 55UM7100 دارای سیستم عامل WebOS 4.5 است و از امکانات هوشمند زیادی مانند اتصال به اینترنت، مرورگر جستجو و ... پشتیبانی میکند. ال جی UM7100PVB با تکنولوژی Dolby Digital و همچنین صدایی با قدرت 20 وات که از دو بلندگوی صوتی آن پخش میشود صدایی بدون نویز و کاملا واضح را به گوش میرساند. تلویزیون ال ای دی LG UM7100 دارای پورت های مختلفی از جمله HDMI، USB و ... است که قابلیت ضبط و پخش مجدد از روی USB را دارد.